Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip užsisakyti spintelės skyrelį?
Norėdami užsakyti spintelės skyrelį, užpildykite užsakymo formą adresu ČikuRaku.lt/noriu.
Per 7 darbo dienas nuo užsakymo į mokyklą pristatysime raktą, sutartį ir sąskaitą apmokėjimui.
Kai raktas, sutartis ir sąskaita bus pristatyta į mokyklą, gausite SMS žinutę užsakymo formoje nurodytu telefonu.

 

 

2. Ką daryti jei pamečiau raktą nuo spintelės skyrelio?

Pametus raktą prašome kreiptis į mus telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt.
Rakto dublikatą pristatysime į mokyklą ir pranešime apie tai SMS žinute.
Rakto dublikato kaina – 5 EUR. Sąskaitą apmokėjimui gausite kartu su raktu.

 

 

3. Kiek raktų gauna vaikas?

Kiekvienam moksleiviui, užsisakiusiams spintelės skyrelį, suteikiame vieną raktą. Jei pageidaujate galime pagaminti papildomą raktą. Papildomo rakto kaina – 5 EUR.
Jeigu pageidaujate dviejų raktų, pateikę užsakymą, praneškite apie tai mums telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt.

 

 

4. Ką daryti jei spintelės skyreliu noriu naudotis ir kitais mokslo metais?

Jeigu pageidaujate naudotis spintelės skyreliu ir kitais mokslo metais, nieko daryti nereikia. Nuomos sutartis galioja iki tol kol moksleivis baigia mokyklą arba kol savo noru nutraukia sutartį.
Ateinančiais mokslo metais naudositės tuo pačiu skyreliu.
Sąskaitą apmokėjimui gausite mokslo metų pradžioje tiesiai į spintelės skyrelį.

 

 

5. Ką daryti, jeigu nebenoriu naudotis spintelės skyreliu?

Prašome susisiekti ir apie tai pranešti telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt. Įforminsime sutarties nutraukimą ir suderinsime dėl rakto grąžinimo mums.
Nepranešus apie sutarties nutraukimą, mokestis bus skaičiuojamas ir ateinantiems mokslo metams.

 

 

6. Ar galima pasibaigus mokslo metams (arba išeinant į kitą mokyklą) perduoti, atiduoti raktą draugui, mokytojai?

Ne, jeigu nebesinaudojate spintele, apie tai būtina mus informuoti. Nutrauksime sutartį ir pasakysime kur galima palikti raktą. Jeigu mūsų neinformuosite, kad spintele nebesinaudojate, sutartis nebus nutraukta ir mokestis už paslaugą bus skaičiuojamas ir toliau.

 

 

7. Kaip sumokėti už spintelės skyrelio nuomą, jeigu skyreliu naudojamės jau ne pirmus metus?

Kiekvienų mokslo metų pradžioje į kiekvieną spintelės skyrelį įmetame sąskaitą apmokėjimui. Jeigu iki rugsėjo 20 dienos negavote sąskaitos į savo spintelės skyrelį, susisiekite su mumis telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt ir mes pristatysime sąskaitos kopiją.

 

 

8. Ką daryti jeigu noriu pakeisti spintelės dydį ar aukštį?

Spintelės skyrelis keičiamas į kitą (mažesnį / didesnį arba esantį žemiau / aukščiau) tik nurodžius svarbią priežastį ir tik esant laisvam pageidaujamam skyreliui.
Dėl skyrelio keitimo susisiekite su mumis telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt.

 

 

9. Ar po kažkurio nuomavimosi laiko bus galima išsipirkti spintelės skyrelį?

Ne, tokios paslaugos neteikiame.

 

 

10. Jeigu spintelės skyrelis yra apgadinamas, ar jos sutvarkymas mokiniui kainuoja?

Už sugadintą spintelės skyrelį (įlenktas / išlaužtas dureles, sugadintus dažus ar kitaip sugadintą) atsako nuomininkas, jei spintelės skyrelis buvo sugadintas dėl nuomininko ar naudotojo kaltės. Atlygio dydį už padarytą žalą nustatome mes, įvertinę žalą.
Nepavykus nustatyti kaltininko, žalos nuomininkui atlyginti nereikia, spintos skyrelį sutvarkome mes.