Dažniausiai užduodami klausimai

1. Kaip užsisakyti spintelės skyrelį?
Norėdami užsakyti spintelės skyrelį, užpildykite užsakymo formą adresu noriu.cikuraku.lt.
Per 7 darbo dienas nuo užsakymo į mokyklą pristatysime raktą, sutartį ir sąskaitą apmokėjimui.
Kai raktas, sutartis ir sąskaita bus pristatyta į mokyklą, gausite SMS žinutę užsakymo Jūsų nurodytu telefonu.

 

 

2. Ką daryti jei pamečiau raktą nuo spintelės skyrelio?

Pametus raktą prašome užpildyti šią formą arba kreiptis į mus telefonu 8 619 188 90.
Rakto dublikatą pristatysime į mokyklą ir pranešime apie tai SMS žinute.
Rakto dublikato kaina – 5 EUR. Sąskaitą apmokėjimui gausite kartu su raktu.

 

 

3. Kiek raktų gauna vaikas?

Kiekvienam moksleiviui, užsisakiusiams spintelės skyrelį, suteikiame vieną raktą. Jei pageidaujate galime pagaminti papildomą raktą. Papildomo rakto kaina – 5 EUR.
Jeigu pageidaujate dviejų ar daugiau raktų, pateikę užsakymą, praneškite apie tai mums telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt.

 

 

4. Ką daryti jei spintelės skyreliu noriu naudotis ir kitais mokslo metais?

Jeigu pageidaujate naudotis spintelės skyreliu ir kitais mokslo metais, nieko daryti nereikia. Nuomos sutartis galioja iki tol kol moksleivis baigia mokyklą arba kol savo noru nutraukia sutartį.
Ateinančiais mokslo metais naudositės tuo pačiu skyreliu.
Sąskaitą apmokėjimui gausite mokslo metų pradžioje tiesiai į spintelės skyrelį.

 

 

5. Ką daryti, jeigu nebenoriu naudotis spintelės skyreliu?

Ketinant nutraukti sutartį, prašome užpildyti šią formą arba pranešti telefonu 8 619 188 90. Įforminsime sutarties nutraukimą ir suderinsime dėl rakto grąžinimo mums.
Nepranešus apie sutarties nutraukimą, sutartis lieka galioti ir mokestis už nuomą yra skaičiuojamas toliau.

 

 

6. Ar galima pasibaigus mokslo metams (arba išeinant į kitą mokyklą) perduoti, atiduoti raktą draugui, mokytojai?

Ne, jeigu nebesinaudojate spintele, apie tai būtina mus informuoti užpildant šią formą arba telefonu 8 619 188 90.
Nutrauksime sutartį ir pasakysime kur galima palikti raktą.
Jeigu mūsų neinformuosite, kad spintele nebesinaudojate, sutartis nebus nutraukta ir mokestis už paslaugą bus skaičiuojamas ir toliau.

 

 

7. Kaip sumokėti už spintelės skyrelio nuomą, jeigu skyreliu naudojamės jau ne pirmus metus?

Kiekvienų mokslo metų pradžioje į kiekvieną spintelės skyrelį įmetame sąskaitą apmokėjimui. Taip pat sąskaita yra siunčiama Jūsų nurodytu el. paštu.
Jeigu iki rugsėjo 20 dienos negavote sąskaitos, susisiekite su mumis telefonu 8 619 188 90 arba el. paštu pagalba@cikuraku.lt ir mes dar kartą pristatysime Jums sąskaitą.

 

 

8. Ką daryti jeigu noriu pakeisti spintelės dydį ar aukštį?

Spintelės skyrelis keičiamas į kitą (mažesnį / didesnį arba esantį žemiau / aukščiau) tik nurodžius svarbią priežastį ir tik esant laisvam pageidaujamam skyreliui.
Jeigu norite pakeisti skyrelį į kitą, prašome užpildyti šią formą.

 

 

9. Ar, nuomojantis spintelės skyrelį tam tikrą laiką, jį galima bus išsipirkti?

Ne, tokios paslaugos neteikiame.

 

 

10. Jeigu spintelės skyrelis yra apgadinamas, ar jos sutvarkymas mokiniui kainuoja?

Už sugadintą spintelės skyrelį (įlenktas / išlaužtas dureles, sugadintus dažus ar kitaip sugadintą) atsako nuomininkas, jei spintelės skyrelis buvo sugadintas dėl nuomininko ar naudotojo kaltės. Atlygio dydį už padarytą žalą nustatome mes, įvertinę žalą.
Nepavykus nustatyti kaltininko, žalos nuomininkui atlyginti nereikia, spintos skyrelį sutvarkome mes.
Apie gedimus galite mums pranešti užpildę šią formą.